fredag 4. november 2011

Boktema hos Anette; Min favorittbok på W



Siden jeg har vært så sløv å blogge de siste månedene, så har jeg ikke gjort meg helt ferdig med Anettes boktema; Favorittbøker fra A til Å. Jeg kom til bokstaven V, så var det brått slutt. Vel, her er min favorittbok på bokstaven W.

.... eller ikke. Jeg fant ingen bøker jeg liker på bokstaven W! Helt utrolig!

Men jeg har en forfatter på W som bare er helt herlig: Oscar Wilde.

"Bildet av Dorian Gray" skrevet av Oscar Wilde var en veldig inspirerende og flott leseopplevelse for meg.

Les gjerne mer om hva jeg synes om boka HER.

Historien er godt over 100 år gammel, men tema er vel mer aktuell enn noen sinne!

Det handler om en mann som er så opptatt av sitt gode utsèende at han ofrer alt for det.

Denne boka plukket jeg ut på det lokale biblioteket utelukkende på grunn av det flotte omslaget. Det er morsomt å gå på skattejakt på biblioteket, sier jeg bare!

3 kommentarer:

  1. Denne boka er ei av mine favorittbøker, også.

    SvarSlett
  2. Enig med dere. Slutten er helt fabelaktig. Grøss og gru...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails