mandag 12. juli 2010

En aldri så liten sommerferie

Nå reiser jeg bort et par uker og tar ferie fra blogging. 


Det ble dessverre ikke sydentur på meg i år, så jeg må nok heller drømme om sol og bading, og sand mellom tærne... slik som da jeg var i Tunisia for 3 år siden, en fantastisk ferie!




I år blir det grønt gress, plastikk-stoler og ei god bok eller tre. Forhåpentligvis titter sola også frem, hvis jeg ikke har skremt den helt vekk med de bleke leggene mine.




Ønsker dere alle en fin-fin ferie 
uansett hvor og hvordan dere velger å tilbringe den!

8 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg en riktig god ferie! Måtte du få lest alle de bøkene du har satt på planen din! Med eller uten sand mellom tærne ... ;-)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en god ferie, og du har slett ikke bleke legger;)

    SvarSlett
  3. Veldig god ferie til deg :) Hvis du har lyst og tid, har jeg altså vært en liten klegg og tagget deg om lesevaner: http://kanikkefly.wordpress.com/2010/07/20/tag-tag-tralala-hvordan-er-leselivet-mitt/

    Leggene dine kan uansett ikke konkurrere med mine, de er fargeavstøtende ^^

    Cheers!

    SvarSlett
  4. hey !
    bra blogg !
    - hva kamera bruker du?

    SvarSlett
  5. hvis du ikke har lest disse uutrolig brae bøkene, så vil jeg virkelig anbefale de:

    - Maskeblomstfamilien
    - Morgen i jenin
    - Little be

    SvarSlett
  6. Hanne: Takk for tips :) Jeg har lest "Little Bee" og likte den veldig godt. "Morgen i Jenin" har jeg også veldig lyst til å lese :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails