søndag 28. oktober 2012

Andre eventyr venter....

Her ser dere en av grunnene til at bokbloggingen har blitt nedprioritert det siste året. Jeg er gravid og venter barn når tid som helst nå. Det er bare et par uker igjen til termin, jeg er veldig spent og gleder meg stort.

Derfor kan jeg også trygt si at bokbloggen min kommer til å lide en god stund til. Bloggen kommer til å stå slik den er, men det kommer nok ingen nye innlegg her.

Kanskje jeg plutselig en dag får ånden over meg igjen og blogger om bøker, men inntil da vil jeg takke for meg. Det har vært en flott opplevelse, men nå venter andre eventyr på meg.

Mange klemmer fra Beate

18 kommentarer:

  1. Gratulerer så mykje!! :) Forstår at bokblogginga kjemi andre rekke under slike omstendiheter!! Masse lykke til!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Lykke til med den nye, spennende tilværelsen! :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt å høre fra deg igjen og ikke minst GRATULERER!Så koselig!!
    Masse lykke til!!!

    SvarSlett
  4. Så kjekt å høre fra deg igjen:). Så må jeg si gratulere så masse og lykke til videre!!:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye :-) Lykke til med en ny og spennende tilværelse! Stor klem fra Silje

    SvarSlett
  6. Hjerteleg til lukke med den nye spennande tida :)
    Litt artig at eg ventar mitt femte barnebarn om to veker....

    Lukke til !
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Godt å høre fra deg igjen, spesielt med en slik fin-fin nyhet :) Gratulerer så mye, til lykke!

    SvarSlett
  8. Så fantastisk gode nyheter, Beate! Gratulerer! Jeg gleder meg på dine vegne. Lykke til og god fornøyelse med den lille:-)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for så koselige lykkeønskninger, alle sammen :)

    SvarSlett
  10. Så hyggelig en nyhet Beate, gratulerer og lykke til :-)

    SvarSlett
  11. Lykke til, Beate! Skjønner at du har hatt annet å tenke på, da! Og at du vil få annet å drive med i tiden som kommer! :-)

    SvarSlett
  12. Neimen hei, der! Gratulerer! Også så fin mage. Kos deg med den lille når den tid kommer. Vi venter, vi:-)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så fantastisk :) Dette var gode nyheter, og jeg forstår godt at du ikke har hatt fokus på bloggingen din. Nyt tiden du har foran deg. Bildet av deg var kjempefint!

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Det er ei spennande tid du er inne i. Lykke til med alt du har i møte.

    SvarSlett
  15. For et fantastisk herlig bilde av deg, Beate! Du stråler :) Jeg håper alt står bra til med deg og dine. Nå koser du deg forhåpentligvis med en liten prins eller en prinsesse.

    Ønsker deg og dine en herlig førjulstid også håper jeg selvsagt at vi en dag får et lite livstegn fra deg igjen, det er så hyggelig :)

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye! Det var et kjempefint bilde av deg. :)

    SvarSlett
  17. Ekstremt bra side, håper å se mere fra deg igjen snart..... Mye flotte bøker som jeg skal se etter :) Ellers skriver jeg akkurat nå selv om livet til ei lita jente.. Les om henne her http://ormiyu.blogg.no/

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails