lørdag 22. august 2009

Ny bokbloggturnè

Jeg har meldt meg på neste runde av bokbloggturnèen som arrangeres av Cappelen Damm forlag.

Jeg får tilsendt denne boka som jeg skal lese. Deretter skal jeg legge ut en anmeldelse av boka på bloggen min på en bestemt dato. Hver dag legger en ny blogger ut en anmeldelse av samme boka. Det blir spennende både å lese boka og se hva andre mener om samme bok, nesten som en slags bokklubb! Spennende!

Hva handler boka om?
"Repbublikken har gjenoppstått etter en verdensomspennende pest. Innbyggerne er i sikkerhet, isolert fra resten av verden, og langt fra frie.
Anaximander er oppe til en fem timer lang muntlig eksamen. Består hun prøven, blir hun medlem av Akademiet – institusjonen som styrer samfunnet hun lever i. Emnet for prøven er selvvalgt: livet til legenden Adam Forde. I løpet av dagen tvinges kandidaten til å se den grusomme sannheten om sin egen verden i øynene."





Vil du være med på bokbloggturnèen så kan du sende mail til Nina Aalstad nina.aalstad@cappelendamm.no

Her er link til facebook siden om bokbloggturnèen:
http://www.facebook.com/pages/Bokbloggturneen/71077339976?ref=mf

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails