søndag 5. september 2010

.... og disse mottar flotte bøker!

Ja endelig har jeg fått tid til å trekke ut de 4 som mottar ei bok hver av meg! (Vet du ikke hva jeg snakker om så kan du lese DETTE

Det har ikke vært mye blogging på meg i det siste, men det har sin naturlige forklaring. Jeg har nemlig begynt i ny jobb i et nytt fagområde som er litt på siden av det jeg er utdannet til. Dermed bruker jeg mye tid og krefter på å lære meg masse nytt om barnevern og fosterhjemsarbeid. 

Vel, over til trekningen.....

Jeg har igjen tydd til nettstedet www.random.org for å plukke ut de 4 heldige. 



 "Tett inntil dagene" 
Mustafa Can

Vinneren er:  Mi Grind 

Dette var en stor leseopplevelse for meg, så jeg håper du også vil like boka!








"Mørke netter i Barcelona"
Alicia Gimènez-Bartlett

Vinneren er: den vakre og talentfulle 
Natalie Normann 

(sjekk gjerne ut bloggen hennes, hun er forfatteren av serien "Ildfuglen"

 
  


"Buena Sucia"
Alisa Valdes-Rodrigues

Vinneren er: Berit

Berit var faktisk den eneste som ønsket seg spesielt denne boka, så det var jo ekstra fint at det ble hun som ble trukket ut.

Håper boka faller i smak, Berit!

  


"Siste natt i Twisted River"
John Irving


De fleste ønsket seg denne boka, og den heldige ble: Lines bibliotek

Gratulerer!








Gratulerer alle fire, og tusen takk til alle som deltok og bidro med sine 5 bokfavoritter fra lista over bokelskeres favorittbøker.


Til slutt vil jeg be Mi Grind, Natalie Normann, Berit og Lines Bibliotek om å sende meg en mail med navn og adresse, så skal jeg sende bøkene til dere sporenstreks!

3 kommentarer:

  1. Så morsomt! Nå ble jeg veldig glad. Sender deg en mail.

    SvarSlett
  2. Natalie: Håper du blir å like boka :)

    SvarSlett
  3. Hei! Så gøy at jeg var en av de heldige! Sender en mail så snart jeg kan.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails