søndag 14. august 2011

En svært spennende høst!


Jeg gjør som katten min, Buster, og tar spranget ut i nye utfordringer! På mandag reiser jeg til Tromsø og starter på masterstudium i helsefag, retning innen psykososialt arbeid med barn og unge.

Dette er et deltids-studie, samlingsbasert. I høst blir det intensivt i august og september, med 6 uker nesten sammenhengende studier. Deretter er neste samling i januar til neste år. 

Det er 8 år siden jeg var ferdig med videreutdanninga i psykisk helsearbeid. Det var en spennende tid, og jeg kosa meg med studiene. Jeg har alltid likt å studere. Nå er jeg både spent og glad for å ta fatt på nye studier!

Kan hende vil bloggen min lide litt i høst, det er ikke sikkert jeg blir å lese så veldig mye annet enn pensumlitteratur. Men vi får se hvordan det blir.
Forøvrig har jeg andre, drastiske planer senere i høst, men det vil jeg ikke røpe så mye om ennå.


13 kommentarer:

  1. Så spennende! Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Lykke til med studier! Høres kjempemoro ut!

    SvarSlett
  3. Lykke til med studier! Det høres veldig spennende ut.

    SvarSlett
  4. Lykke til! Ingenting er som å gjøre noen spenstige hopp av og til!

    SvarSlett
  5. Gutsy! & lykke til!
    (er katta klippet som ei løve?)

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen :)

    Ingalill: Ja, han er klippet som ei løve :) Det er sommerklippen, etter at han fikk så mange knuter i pelsen. Er han ikke flott? :)

    SvarSlett
  7. Kul katt! :D Og lykke til fra meg også :)

    SvarSlett
  8. Det blir spennende! Lykke til :)

    SvarSlett
  9. Så spennende! Ønsker deg lykke til! Og håper samtidig at bloggen din ikke lider FOR stor overlast, jeg da. Jeg elsker nemlig å lese bokomtalene dine! ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails