mandag 10. august 2009

Velkommen til bokverden

Hei og velkommen til min blogg om bøker! Her vil jeg skrive om bøker jeg leser og har lest. Det finnes så utrolig mange gode, spenndende, inspirerende, tåredryppende, humoristiske, lærerrike og varierte bøker der ute! Jeg sluker dem alle!

Jeg har alltid elsket å lese, og i årenes løp har det blitt mange bøker. Det som imidlertid er litt dumt er at når jeg starter på ei ny bok så har jeg nesten glemt den forrige. Derfor vil dette primært være en blogg for mitt behov. Her kan jeg bla tilbake og finne bøker jeg har lest og likt, for å kanskje huske de bedre.

Har du forslag til bøker som er verdt å lese, så legg gjerne igjen en kommentar om dette! Jeg mottar alle forslag med takk! I tillegg kan du også sende meg en mail hvis du har bokanmeldelser eller bokbeskrivelser du vil jeg skal legge ut her på bloggen min. Jeg passer selvfølgelig på å kreditere den som har skrevet innleggene hvis jeg publiserer dette.

Fagbøker, kiosklitteratur og andre typer bøker er også inkludert her. Det er ingen begrensninger!

2 kommentarer:

  1. Åh, så spennende med bokblogg! Her får jeg nok litt inspirasjon, tenker jeg. ;)

    Jeg er spent på hva du syns om Paulo Coelho, jeg. Kanskje spesiellt "Veronica vil dø" og "Alkymisten". :)

    SvarSlett
  2. Hei Mirakel
    Jeg har lest flere bøker av P. Coelho så jeg kommer sikkert til å skrive litt om noen av bøkene etterhvert.
    Tusen takk for den første kommentaren på den nye bloggen min!
    Stor klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails