tirsdag 15. mars 2011

Alle de flotte bloggene


Tusen takk Silje og Stine for denne fine oppmerksomheten! Som blogger er det alltid hyggelig å bli satt pris på, og spesielt av sine med-bokbloggere.  

Men som mottaker av prisen følger det som regel oppgaver og forpliktelser. Denne gangen gjelder det å svare på følgende spørsmål:

1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der? 
"Pussig, tenkte Thomas Brenner, at hun kom til ham nå som han hadde flimmeranfall".
Fra den rykende ferske boka "De udødelige" av Ketil Bjørnstad, som kom i posten til meg i dag. Gleder meg virkelig til å lese denne!

2. Hva er det siste du så på TV? 
Tror det var "Fantacy homes by the sea" på BBC. Ellers planlegger jeg å se et opptak av "Ungkaren" i kveld :)

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Mann og barna som sitter ved kjøkkenbordet og skravler og flirer.

4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Var ute i dag i forbindelse med jobben, reiste til Porsanger (en annen kommune i Finnmark).

5. Hva har du på deg nå?
Grønn topp og sort og litt vid bukse, begge kjøpt for noen dager siden på KappAhl.

6. Hva var den siste filmen du så?
"Inception" med Leonardo deCaprio. Veldig bra film!

7. Skulle du overveie å flytte til utlandet?  
Ja gjerne for et år eller noe slikt! Bodde et år i USA, men det er mange år siden. Nå har jeg lyst til å oppleve Australia i et år.

Jeg gir awarden videre til disse tre flotte bokbloggene:
Lena, Line, og Trine.

Forøvrig er det mange andre bokbloggere jeg setter stor pris på, bare så dere vet det! 

Bloggeren fantasider hadde forresten et superbra konsept der hun ga videre "Best reader award" som en hyllest til alle leserne. Det var en god ide, synes jeg, så herved stjeler jeg ideen. Så til alle dere som leser bloggen min; Tusen takk for at du er her og er en superfantastisk leser! Denne er til deg!




 

3 kommentarer:

  1. Tusen takk! Det var veldig hyggelig, Beate:-)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du svarte på awarden :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails