mandag 11. oktober 2010

Premietrekning på facebooksiden min! Bli med!

I anledningen at facebook-gruppa mi har rundet 100 medlemmer, så bestemte jeg meg for å gi en premie til en av medlemmene i gruppa. 

Premien blir ei valgfri bok. Altså du velger selv fritt hvilken bok du ønsker deg. Jeg bestiller boka, betaler og sender den til deg. 


Det eneste du trenger å gjøre for å delta er å legge inn en kommentar på gruppesiden min. Der skriver du hvilken bok du ønsker deg. 


Jeg foretar trekningen fredag 22. oktober.


Gruppa heter BEATE BLOGGER OM BØKER og hvis du trykker på navnet så kommer du til facebooksiden. Der kan du melde deg inn og delta i trekningen hvis du har lyst.

5 kommentarer:

  1. Jeg visste ikke at du hadde egen facebookgruppe. Så gøy :) Da har du fått enda et nytt medlem der nå.

    SvarSlett
  2. Og min facebookside har snart 100 medlemmer. Har blitt medlem hos deg jeg også!

    SvarSlett
  3. Bokelskerinnen: Så flott at du melder deg på :) Skriv gjerne bokønsket ditt der så er du med i trekningen

    Anita: Ja, nesten 100 medlemmer, det er jo kjempebra! Men jeg lurer på hvordan du har fått til å lage ei lenke til facebooksiden din på bloggen. Jeg fikk det ikke til.

    SvarSlett
  4. Neimen om jeg vet... Satt bare og mikket og mekket litt for meg selv, mange ganger... Fikk det til til slutt, men vet ikke hvordan.

    SvarSlett
  5. Anita: Ja slik er det med meg også noen ganger :) Men denne gangen fikk jeg det liksom ikke til.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails