fredag 14. mai 2010

Og vinnerene er.....

Ja, nå har jeg foretatt trekning og funnet ut hvem som mottar de fire bøkene jeg gir bort. (Aner du ikke hva jeg snakker om, så sjekk DETTE).

Men aller først vil jeg bare si tusen, tusen takk til alle som deltok!

En av reglene for å delta var å nevne en bokblogg som anbefales. Det kom inn mange fine anbefalinger. Her har jeg laget ei liste over disse, og det kan vel fungere som en slags inspirasjon til å besøke andre koselige bokblogger. Det er mange flotte blogger på denne lista. I tillegg fins det mange andre gullegode blogger, bare ta en titt i blogglista mi i menyen til høyre.

SÅ... over til vinnerene!

Den originale planen min var å velge ut fire av de beste besvarelsene som skulle få hver sin bok, men det kom så mange fine svar inn at det ble nesten umulig å velge! Derfor ga jeg alle et nummer og lot Random.org gjøre jobben.

Vinneren av Dag Solstads "17. roman" ble....

LIV på bloggen LESESTUA MI.

"Dette blir spennende. Jeg har ikke akkurat vinnerlykke, men kanskje denne gangen. Bloggen min finner du her: http://bokbloggenmin.blogspot.com/
Det finnes så mange gode bokblogger som jeg liker å lese, som f.eks. din. Men denne gangen vil jeg trekke fram Karin sin: http://karinleser.blogspot.com/ Ellers ønsker jeg meg Dag Solstad sin bok. Den har jeg ikke fått lest ennå.

Kul konkurranse, Beate."


Vinneren av Heidi Halvorsens "I sin hånd" er....

JULIE på bloggen JULIES BOKBABBEL  

"Dette vil jeg være med på, så klart. :) Jeg kunne tenke meg enten "Noen vet" eller "i sin hånd" Jeg synes det er veldig vanskelig å plukke ut bare en bokblogger, men jeg har nylig oppdaget en jeg liker veldig godt: http://ellikkensbokhylle.blogspot.com/ . Jeg synes hun skriver veldig gode og reflekterte anmeldelser, og utifra litt kommentarer frem og tilbake virker bloggeren selv som en utrolig hyggelig og festlig person. Sånt setter jeg pris på. Jeg vil også trekke frem din blogg (bloggen din var blant de første bokbloggene jeg begynte å lese, og jeg har også funnet utrolig mange andre bloggere gjennom din), samt http://tulleskjura.blogspot.com/ og http://lesmye.blogspot.com/ Lykke til, folkens!"

Vinneren av boka "Noen vet" av Trude Teige er...

INGALILL på bloggen MOSHONISTA

"Vinner jeg din så vinne du min (neida jeg bare tuller hehe). Jeg ønsker meg Trude Teige. Bloggen jeg anbefaler er http://www.dyden.no, ingen bokblogg men et must for alle som ligger realiy-tv og slapstick humor, fantastiske episodereferat fra Paradise Hotel (er det banning i kirka og nevne Parradais på en bokblogg?? :-)

Ahh så nettopp at det måtte være en bokblogg.
Da velger jeg http://lillesster.blogspot.com/, fordi hun nettopp har gitt ut en bok, diktsamling, og trenger litt ekstra blest :-) "


Vinneren av "Little Bee" av Chris Cleave er...

PIA med bloggen PIAS VERDEN.  

"Åh, den "Little Bee" har jeg veldig, veldig lyst til å lese!
Men har ikke lest verken Halvorsen eller Teige sine bøker.
Marihøne sin bokblogg liker jeg godt, mange flotte tips om barnebøker. http://maren.bokklubben.no/
"




Gratulerer så masse til de fire utvalgte, og takk for deltakelsen til alle sammen! Til de som ikke vant denne gang, så kan det godt hende at det blir flere konkurranser etterhvert, så følg med!
  

7 kommentarer:

  1. Jippi! Tusen takk for finfin konkurranse! :D

    SvarSlett
  2. Julie: Gratulerer :) Håper du blir å like boka. Det er jo delte meninger om den, men jeg synes den er lettlest og underholdende. I tillegg får du jo en håndskrevet hilsen fra forfatteren inni boka.

    SvarSlett
  3. Gratulerer alle sammen! God fornøyelse :)

    SvarSlett
  4. Dupersupert :-)
    Ingen sommel her - mail er sendt og takk så mye.

    SvarSlett
  5. Hei. Jeg vant, jo..... Helt utrolig! Gleder meg alt til neste konkurranse, he, he...
    Takk skal du ha, Beate.

    SvarSlett
  6. Liv: Gratulerer :) Håper du blir fornøyd med boka. Men du... send meg en mail med navn og adresse, så skal jeg sende deg boka snarest :)

    SvarSlett
  7. Boka kom i dag! Tusen takk skal du ha! Gleder meg til å lese den!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails