onsdag 16. desember 2009

Jeg vant - jeg vant!

Jeg har deltatt på bok og samfunn sin julekalender, og i dag vant jeg! Premien er boka "Bunny Munroes død" av Nick Cave (ja DEN Nick Cave som sang "Where the wild roses grow" i duett med Kylie Minouge). Jeg gleder meg masse til å lese boka! Har tittet på den flere ganger og vurdert om jeg skulle kjøpe den, men lista over bøker jeg ønsker å lese har vært ganske lang, så da har den ikke blitt prioritert. Boka handler om en alkoholisert og sexgal dørselger som tar livet av sin egen kone. Det er alt jeg har fått med meg om handlingen. Har du lest boka? Eventuelt hva synes du om den?
Det er fortsatt ikke for sent å være med i trekningen på bok og samfunn sin julekalender. Bare gå inn på linken HER og hiv deg med du også. LYKKE TIL.

Jeg ble så glad at jeg bare må si det en gang til: JIPPI JEG VANT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails