fredag 8. oktober 2010

Bloggen på facebook

Ville bare tipse alle om at dere kan melde dere inn i facebook-gruppen min. Dette er en grei måte å følge bloggen min. I tillegg tenkte jeg å dele ut en premie eller to til ett eller flere av medlemmene der.

Gruppa heter forøvrig BEATE BLOGGER OM BØKER.
Har du lyst til å bli med så klikk på linken og meld deg inn:

http://www.facebook.com/group.php?gid=151131548252188




I tillegg vil jeg bare opplyse om at jeg nå er på opptreningssenter for overvektige (Tonsåsen), og jeg blogger om oppholdet mitt i den andre bloggen min:

http://beatelillsunn.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. Hei, håper du har det fint på bootcamp.

    Jeg har prøvd å laste opp bloggen min til fb i flerem mnd-er men får bare merkelige feilmeldinger, fantastisk at du fikk det gjennom, forhåpentligvis følger jeg snapt etter :-)

    SvarSlett
  2. Ingalill: Jeg fikk heller ikke til å overføre bloggen min, så det jeg har gjort er å lage ei gruppe (slik som man starter alle de andre gruppene) og deretter legger jeg inn manuelt link til blogginnleggene mine. Det fungerer også greit, men litt mer arbeid sikkert.

    SvarSlett
  3. Det var jo en god ide.
    (er for facebookamøbe til å tenke ut slike
    smarte løsninger :-))

    Får sette meg ned en kveld jeg har god tid!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails